feedburner
Запиши се за новини

От FeedBurner

feedburner count

Убиха Ричи

Етикети: , , ,

Това е история в памет на кученцето на моя колежка. Това се случи с Ричи, възрастно домашно куче, собственост на младо семейство с две деца. Преди три дни колежката ми е излязла да го разходи както обикновено. Кученцето е било с каишка и повод. Дори не е забелязала как то е хапнало нещо от земята... Отровата е била толкова силна, че кучето е умряло в мъки и гърчове след около 2-3 минути на стълбите на връщане към вкъщи...


Аз не искам да има кучета без дом! Също така не искам да има сираци, просяци, бедни хора! Не искам да имам гаден съсед на долния етаж и не искам да има необразовани хора... Има много неща, които не желая да съществуват, но никога няма да си помисля да натъпча отрова в устата на сираче, никога няма да убия просяк, никога няма да почна да изтребвам безпросветните простаци и няма да измъчвам съседа си от долния етаж до смърт... По същия начин аз не разбирам, защо някои гадни уродливи същества се опитват да избиват бездомни кучета.

Бих пречупил тази философия и бих отмъстил на едно същество - това е мазният гном, който си позволява да отнема живота на невинни животинчета. За мен човекоподобната твар, която си позволи да хвърли отрова на улицата, не заслужава определението "човек", защото думата "човечност" в него не съществува. Гнусният изрод не желае да има бездомни кучета (също както аз), но в гнилият му мозък е изплувала единствено идеята да убийство и смърт. Този отвратителен акт на геноцид демонстрира нулево образование и абсолютна липса на възпитание. Извършен е от някой мазен червей. Той може би има диплома, може би и много пари, може би е известна личност или е просто индивида, който поздравявате сутрин рано... Той обаче не е нищо повече от едно кръвожадно, тъпоумно и зло същество... Никога не е чувало за "хуманност". Низш и мерзък тип....

Кучетата на улицата не са избрали своята съдба. По същия начин много хора на този свят страдат, без да го желаят. Те не са виновни! Те не трябва да бъдат наказвани! Те не трябва да бъдат убивани! На тях трябва да се помогне!

Ричи беше едно добродушно кученце. То беше дългогодишен приятел. С него израстнаха и се радваха децата на колежката ми. То не е направило лошо на никой. За него думите "злоба", "завист", "лошотия", "обида", "нечестивост", "вреда", "злина", и т.н. - не съществуват. Почивай в мир...

Надявам се да има задгробен живот и се надявам в него убиеца да гори в ада. Надявам се да изяде всичките видове отрова познати на този свят. Надявам се да се гърчи в безкрайни мъки. Бъди проклет!
П.С. Извинявам се на всички създания изброени в статията (червей, гном, т.н.) - те не заслужават да бъдат сравнявани със споменатия изрод...
read on favit

21 коментара:
gravatar
marfi каза...
20 декември 2008 19:10  

Много тъжно, горкото куче...

gravatar
Анонимен каза...
21 декември 2008 13:56  

Не съм агресивен, но като чета подобно нещо ме обзема ярост! Способен съм да натъпча отровата в гърлото на такова изчадие!

gravatar
RoujkaBG каза...
22 декември 2008 08:47  

От 20г живея в чужбина.За това, че периодично в продължение на 3г, когато се завръщах у дома на отпуск
полагам грижи за едно улично куче.

За своя сметка му направих паспорт, имунизации, маркировка, че е улично куче и кастрация, за да не бъде ефтаназирано - бях наказана от съседите си и ВТОС, които ме осъдиха на 5 790лв за причинени им неудобства.

Вместо да съдят общината, която получава и изразходства средства за уличните кучета / усвоява средствата, но не полага грижите/, според закона обаче аз се явявам собственик на кученцето, защото съм полагала грижи, ама периодично.

Така че, доста трудно ще се промени
поведението на гражданите, защото Законодателството е такова, че да го накарат да не полагат грижи за бездомните животни.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 09:22  

за мен кучето ми е част от семейството и ако бях на мястото на потърпевшите, след първоначалната мъка от загубата му, бих хладнокръвно планирал отмъщението срещу вредителя.. "зъб за зъб, око за око" и за нищо по-малко..
P.S. и моето куче съм го осиновил от улицата

gravatar
marfi каза...
22 декември 2008 09:25  

Анонимен, прочети и новия завет, там се казва, че ако ти ударят едната буза ако обърнеш другата (ако простиш) ти ще се чувстваш по-добре и най-важното по-силен от врага си.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 09:32  

Така е, marfi, но аз не съм толкова силен... съжалявам

А сетих се, какво стана по случая с оня изверг, който отглеждал змии и ги хранел с малки котенца и др. животинки?

gravatar
marfi каза...
22 декември 2008 09:36  

Не знам, не съм следял случая...

gravatar
Силвия каза...
22 декември 2008 09:40  

marfi, вземи прочети не само Библията, ами и нравите и порядките отпреди 2000 години, обясни си какво точно значи "да обърнеш другата буза" и недей моля те, никога повече да твърдиш, че ставало въпрос за прошка.....

Поздрави енд хаев ъ найс дей.

gravatar
marfi каза...
22 декември 2008 09:46  

Силве, дори да оставим настрана въпросът с бузата, в случая реваншистки настроения и атаки върху хората сторили злодеянието нито ще върнат кучето, нито ще накарат някой да се чувства по-добре.

На този човек трябва да се даде урок, да се поговори с него, да разбере колко е погрешно това което е направил, за да не го стори пак.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 09:52  

Това са пълни нещастници,възмутена съм от случилото се,никой няма право да постъпва така с животните,трябва да има закони,които ги защитават.Просто хората са жестоки и това е истината,но силно се надявам да има някакъв начин това безумие да се спре,това е престъпление и трябва да има някакво правосъдие.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 09:55  

към обвиненията можем да прибавим и уникална тъпота и безотговорност. представете си, че можеше да се отрови някое малко дете (всъщност не искам да си представям, но понеже имам две и знам, че на 1-3 годинки...) ако не е било горкото животинче, могло е да бъде друго животинче или, да не дава Господ, още по-страшно!

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 09:55  

Който не обича животните не обича и хората.
Който може да убие животно, може да убие и човек.
Това е истината и никой не може да избяга от нея.
Със сигурност, тези които убиват животни ще получат това, което зслужават и то от неумолимия закон на природата. И на мен ми е трудно да сдържам гнева си срущу такива човекоподобни, но "око за око и зъб за зъб" е от стария завет. Сега енергиите са други и всичко става монго по-бързо и много по-справедливо!
Моля се хората да пазят, обичат и се грижат за животните, защото те са част от нас!
Алая

gravatar
Силвия каза...
22 декември 2008 10:06  

marfi, хубаво оставяме го настрана, давай да си говорим сериозно.

Прави сте всичките - това е чиста проба жестокост и безотговорност, понеже както може да го изяде домашен любимец, така може да го намери и дете. Освен това аз съм рпотив безразборно изсипване на отрови където и да било.

Обаче не усеюате ли всичките, че като почвате да извъртате към правата на бездомните животни си губите фокуса на темата. Подобни постъпки трябва да се наказват не заради "милите, сладки,беззащитни бездомни животни".

най-малкото, всеки който е бил нападан от такова беззащитно животно, или още по-добре, всеки, чиито дете е било нападнато (ако не и убито) от такова невинно същество би искал вас да убие по особено мъчителен начин.

И ще почнете да се джафката едни други.....

И ти го показа толкова красиво връщайки на един израз - друг. И то без дори да знаеш какво означават думите, които използваш....

Хайде малко по-трезво и сериозно по темата, ако може.

Поздрави.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 10:07  

Мисля, че случилото се е жалко, но в случая манджата е малко пресолена, както се казва. Никой не пречи на авторката да скърби за кучето на своята колежка, но чак пък да му устройва нещо като интернет - некролог.. Интересно защо като убиха студента пред "Амнезия" не публикува нещо в негова памет? мисля, че това е типичен пример как ние българите търпим докато ни мачкат и тровят, но реагираме само когато ни засяга пряко

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 10:28  

Човек може да те предаде, кучето е по вярно от някой човеци.

gravatar
Диляна каза...
22 декември 2008 10:29  

Marfi, реваншистки прояви няма да върнат кученцето, но определено ще накарат стопаните да се почувстват по добре.
На малоумен човек колкото и да приказваш никога нищо няма да разбере.
Единственият вариант да осъзнае глупостта си е утре неговото дете да излезе пред блока и да лапне отровата, хвърлена от него (за което тайничко се надявам да се случи, колкото и грозно да звучи). Да изпита сам болката, която е причинил някому, е единствения начин!

gravatar
Дончо каза...
22 декември 2008 11:24  

НЕ оправдавам престъплението да се хвърля безстопанствено и безотговорно силна отрова на публични места.

НО, ако кучето беше разхождано както е по закон (т.е. и с намордник), тогава най-вероятно нямаше да се пренесе в отвъдното по такъв ужасяващ начин.

Разбирам, че за всички собственици кучетата им са "членове от семейството". Но за нас са чужди и непознати зверове. И никак не обичам да ми обясняват колко кротко и добро било, а то да ме гледа с неразгадаем поглед.

Разхождайте си кучетата, но както е правилно. И им прибирайте лайната. Моля!

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 11:25  

човешко е да се греши , Божествено е да се прощава !!!

НО КОИ съм АЗ за да се правя на ГОСПОД !!!!

ако някои ми причини подобно нещо бих го съсипал по всички възможни начини не бих го убил но ще го накарам да страда и да съжелява

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 11:35  

Не трябва да има улични кучета - разнасят зарази, събират се на глутници и нападат хора. Общината ги е страх да направят каквото трябва и не правят нищо. Естествено е хората да се заемат сами. Ако общината си върши работата и прибира кучетата в приюти както трябва да е няма да има бездомни кучета и няма хората да слагат отрови по улиците. Аз обичам кучетата и имам куче но не искам децата ми да се прибират от училище покраи глутници бездомни песове. Според мен трябва до едно да се приберат в приют или ако няма средства за това да се умъртвят. Знам че не е хуманно и че са живи същества но няма да са единствените животни които убиваме за да ни е по комфортно нали? Не подкрепям да се хвърля отрова по улиците, може и някое дете да се натрови, но кучетата са проблем който трябва да се реши безкомпромисно.

gravatar
wattie каза...
22 декември 2008 15:22  

Забранено е разхождането на кучета без каишка И намордник за едрите породи кучета. Опитайте се да сложите намордник на японски хин или както в случая - булонка.

Прави сте, че трябва да се абстрахираме от конкретния случай и да подходим на по-теоритично ниво към проблема. Независимо дали сте от "нахапаните от улични кучета" или "защитаващи улични кучета" ще се съгласите с един неоспорим закон - никой не трябва да пилее отрова по улици, тротоари и градинки. За мен това си е предумишлено убийство, защото той не ръси отровата "хей така" без да знае, че тя може да убие животно или човек.

gravatar
Анонимен каза...
22 декември 2008 16:18  

Отвратена и потресена съм. Невероятно е колко жестоки и безотговорни са хората. И много моля, не ми говорете как трябва да си обърна и другата буза. Ако Вашето дете, г-н Толерантен, бе изяло отровата, дали щяхте да чакате да зашлевят и другата Ви буза......?

Публикуване на коментар